2016. október 28., péntek

19.rész

 Niall Horan

Egészen idáig azt hittem, hogy már részesültem mindenféle furcsa gratulációból attól kezdve, hogy az első dalunk azonnal a listák élén landolt egészen a "Miam" névre keresztelt műalkotásomig, mégis talán a mostaniakat érzem a legfurcsábbnak, és erre is vagyok a legbüszkébb, ugyanis a templomba beáramló családtagok, barátok, fontos ismerősök mind azért állnak meg előttem, hogy gratuláljanak ahhoz, hogy a mai napon Aria keresztapukájává válhatok. A mosolyom beteríti az egész képernyőmet, és legalább olyan izgatott vagyok, mint mielőtt először játszottunk igazán nagy közönség előtt, bár ez az izgalom teljesen más. Természetesen ez a cím nem fog óriási változásokat hozni, ettől még tennem kell érte, hogy ez a kislány a jövőben is szeressen és mindig tudja majd, hogy rám számíthat, de számomra ez mégis nagy dolog, mert keresztapa még nem voltam, és nagy dolognak tartom, hogy a legjobb barátaim megfelelőnek tartanak arra, hogy betöltsem ezt a pozíciót a lányuk életében.
Toporogva várom, hogy végre megérkezzen mindenki és megkaparintsam a keresztlányom, de az emberek nem akarnak sietni, és még Liam sincs itt, mert a nővére a szó legszorosabb értelmében az utolsó pillanatban fog befutni, nélküle pedig nem kezdhetjük el.
- Ugye ezt nem lehet elrontani? - oldalazok a bátyám mellé.
- Nem hinném, de te úgyis képes vagy rá - bök oldalba nevetve, a szúrós pillantásom, és anya jól hallható felháborodott "Greg!"-je után viszont átkarol, és kis híján összeborzolja a hajamat. - Nyugi, öcskös, nem hiszem, hogy ez olyasmi, amit elronthatsz.
- Hát persze, hogy nem rontja el! - harcol továbbra is az én oldalamon az édesanyánk.
- Ez megnyugtató - motyogom, és kibontakozok a bátyám karja alól, hogy helyette az unokaöcsémmel foglalkozzak, aki szerencsére rám ütött, és sokkal kedvesebb, mint ő. Megállok, és nyomok egy puszit anya arcára, majd eloldalgok Theo felé
aki, mint egy apró felnőtt, Louisval beszélget, és szüntelenül mosolyog a megszeppent 2 évesre.
Furcsa ezt látni, hiszen nem olyan régen még az ő apró, esetlen kis testét tartottam a karjaimban, kis híján tönkretéve a gerincét, most pedig Lux után ő a legidősebb, és hirtelen fogalmam sincs, hogy mikor történt ez az egész.
- Niall! - Mira kiáltására felkapom a fejem, és éppen időben kapom el a kis híján hasra eső Noah-t.
Bár nem üti meg magát, a hirtelen mozdulatomtól és a rémülettől sírni kezd, ezzel együtt pedig engem is óriási sokk ér, mert a templom ajtaján Liam és Ruth között Hazel sétál be bizonytalanul.
Az állam leesik egy pillanatra, azonban nem foglalkozhatok a lánnyal úgy, hogy közben egy síró kisgyerek van a kezemben.
- Semmi baj nem történt, pajti - simogatom a hátát, miközben a fejét szipogva hajtja a mellkasomra, és az apró kis kezével megmarkolja az ingem. Az édesanyja halálra rémült arccal száguldik mellém Ariával a karjai közt, a szemével tüzetesen átvizsgálja másodpercek alatt a gyermekét, majd megkönnyebbülten, és kissé bosszúsan sóhajt fel.
- Nem ütöttük meg magunkat, ugye? - beszélek hozzá csendben, és puszit nyomok a kis buksijára. - Lesz még rá alkalmunk bőven, ha nagyobb leszel, és beszállsz hozzánk focizni. Elviszlek majd magammal golfozni is, amikor az apád nem figyel.
Felém fordítja a krokodilkönnyektől maszatos arcát és huncutul elmosolyodik, amitől nekem is mosolyognom kell.
- Szóval máris ellenünk lázítod - kuncog az oldalamon Mira.
- Persze, ez a dolgom, majdnem én vagyok a keresztapja - mosolygok rá, de a pillantásom átvándorol a távolabb álló lányra, aki épp összeszereli a fényképezőgépét. - Mi ez az egész, Mack? Miért van itt Hazel? - kérdezem a hangom lehalkítva, a tekintetem az ikreken tartva.
- Mert a barátnőm - biccenti fel büszkén a fejét - és ő fog fotózni.
- Mack, amikor legutóbb egy helyiségben voltam vele elájult - pislogok rá kétségbeesetten.
- Az akkor volt - jelenti ki magabiztosan - most pedig most van, itt egy újabb lehetőség, úgyhogy kapd össze magad, akármi is történt felejtsd el, és csak legyél az, aki vagy. Imádni fog - mosolyog rám sugárzóan, és nyom egy puszit az arcomra.
- Kösz - húzom mosolyra a szám, és még mielőtt túl messzire menne megpuszilom a homlokát - fantasztikus vagy.
- Szeretném, ha boldog lennél - néz a szemembe, és ettől a mondatától egyszerre szorul össze a torkom, és lágyul el a szívem - bírom ezt a csajt, Niall, de meg fogom verni, ha még egyszer megbánt.
Annak ellenére, hogy a karjai közt az alig egy éves lányát szorongatja, és a haragos arca kimerül a dacosan összeszorított ajkaiban, felbiccentett fejében, és összehúzott szemeiben, tudom, hogy halálosan komolyan gondolja.
- Reméljük, hogy nem kerül rá sor - nevetem el magam.
Egy pillanatig még komolyan néz rám, majd ellágyul az arca, és visszatér a tündéri, gondtalan mosolya.
- Vigyázol Noahra, vagy átvegyem?
- Maradhat - mosolygok rá a már teljesen megnyugodott, nézelődő babára, és az ujjammal megsimogatom az arcát.
Vele a karjaimban még jobban vonzom az embereket, mint általában, főleg a nőket, csak azt az egyet nem, akit igazán szeretnék a közelemben tudni. Ő rá sem néz, pedig tudja, hogy itt vagyok, mióta belépett az összes érzékszervem ráhangolódott, a hangok közt keresem az övét, a pillantásom folyton rajta lenne, és szeretném megérinteni, de visszafogom magam, és inkább a karjaimban ficánkoló gyereknek szentelem a figyelmem. Megunja, hogy csak nézelődik, úgyhogy leteszem, és miközben az apró kezével belekapaszkodik a mutatóujjamba, ingadozó léptekkel végigsétálunk azon az úton, amin pár éve az édesanyja lejtett végig.
Szép lenne, ha egyszer itt venné majd feleségül ő is a szerelmét.
Egyszerre kapjuk fel a fejünket a kis kattanást követő fényáradatra, az arckifejezésünk is valószínűleg ugyanolyan meglepett, bár teljesen más okok miatt. A tekintetem egyenesen rászegeződik a fényképezőgépet szorongató lányra, akinek mintha a szája sarkában megjelenne egy kis félmosoly, amikor visszanézi az elkészült képet.
Mosolyog.
Ez, és hogy önszántából fotózott le Noahval egy pillanatra minden másnál fontosabbnak tűnik, és alig tudom visszafojtani a kitörni kívánkozó örömmámorom, amit az okoz, hogy talán mégsem gyűlöl annyira.
- Készen állsz? - lép hozzánk Liam, és szinte ösztönös mozdulattal azonnal megsimogatja a fia szőkésbarna haját, amikor az ujjamat elengedve inkább a lábába kapaszkodik.
- Persze - vigyorgok rá. Az hiszem, hogy a keresztelőre gondol, de azzal a fél pillantással, amit Hazelre vet, és az arcára kiülő mindent tudó mosollyal teljesen összezavar.
- Menj oda hozzá - emeli fel a nadrágját rángató kisfiút.
- Nem - rázom a fejem. Kínomban, mert nem tudok mit kezdeni a végtagjaimmal igazgatni kezdem a ruháim. Leporolom a zakóm, piszkálom a nyakkendőm, egy láthatatlan foltot kapargatok az ingemről, csak hogy ne kelljen Hazelre néznem, aki már rég mással foglalkozik. - Majd ha vége beszélek vele, most még nem akarok ezzel foglalkozni.
- Ahogy gondolod - vonja meg egy kicsit a vállát - figyelj csak, nem lenne kedved már ezen a hétvégén teljesíteni az egyik keresztapai kötelezettséged?
Nem tudom megakadályozni az arcomra kiülő vigyort, mert tudom, hogy mi lesz ezen a hétvégén, és alig vártam, hogy valamelyikük megkérdezze.
- De - vágom rá habozás nélkül. - Mira tudja?
- Muszáj tudnia, nem biztos, hogy beleegyezett volna, ha aznap közlöm vele a terveimet, így is sokáig győzködtem, mire beadta a derekát - finoman eltolja Noah mutatóujját a szemeitől, mielőtt megvakítaná, helyette belepuszil az apró tenyérbe.
- Nekem rendben van, ha szerintetek jó ötlet velem hagyni őket.
- Te voltál az első, aki szóba jött - veregeti meg bizalmasan a vállam - de ugye tudod, hogy éjjel is neked kellene velük lenni?
- Reménykedtem benne - vigyorodok el annak ellenére, hogy kissé megijeszt, hogy minden felelősség rám fog hárulni, és az én hibám lesz, ha történik velük valami.
- Kösz szépen, tesó - ölel magához fél kézzel, lelkesen - majd megbeszéljük a többit később, most már ideje kezdeni.
Bólintok, és ahogy végignézek a templomon rájövök, hogy a legtöbben már valóban arra várnak a helyükön, hogy kezdjünk, úgyhogy Liam mellett lépdelve elindulok, hogy megszerezzem a keresztlányom.
A szertartás nem egy nagy durranás, Aria viszont felettébb szórakoztatóvá teszi, mert mivel fogalma sincs, hogy pontosan mi történik, ugyanolyan izgága, mint mindig. Az ölemben üldögélve lóbálja a lábait, időről időre felém fordul, vagy a karomba kapaszkodva huncutul mosolyogva pillantgat a szüleire, emiatt valaki mindig elneveti magát, és halk morajlás támad az amúgy is visszhangzó helyen. Amikor felemelem, hogy egy kis vizet öntsenek a buksijára boldogan visongani kezd, mert azt hiszi, hogy játszok vele. Majdnem kirúgja a pap kezéből a kelyhet, az pedig olyan szerencsétlenül csorgatja a fejére, hogy az összes Aria szemébe és arcára folyik. Más gyerek egy ilyen tortúra miatt már torka szakadtából üvöltene, ő azonban csak becsukott szemekkel, nagyra nyitott szájjal, grimaszolva vesz levegőt, és nyalogatja a vizet, majd tündéri arccal felpislog rám, és kacagni kezd.
Nevetve ölelem magamhoz, puszit nyomok a dundi kis arcára és behunyt szemekkel szívom magamba az illatát. Megfogadom magamnak, neki, és a testvérének, hogy bármi is lesz rám mindig számíthatnak, mindig itt leszek nekik, és igyekszek olyan keresztapa lenni, akinél jobbat nem is kívánhatnának. Én pedig azt kívánom, hogy bár megoszthatnám valakivel ezt a pillanatot, és azt az élményt, hogy megkapom a lehetőséget arra, hogy nagy szerepet játsszak ennek a fantasztikus kislánynak, és a testvérének az életében.
Egyenesen Hazel kamerájába mosolygok, látom az arcára kiült félmosolyt, miközben megpróbál éles képet készíteni a karjaimban vidáman tapsikoló gyerekről és rólam. Remélem, hogy minél többet csinált erről a néhány percről, mert a jövőben szeretném majd megmutatni Arinak, hogy milyen büszkén és boldogan tartottam őt, miközben elmesélem neki, hogy életem legnagyobb kitüntetése a mai nap.
Mivel ő a fotós, muszáj őt néznem, így képtelen vagyok megfékezni a gondolataimat, amiket egészen idáig háttérbe szorítottam.
Megint nagyon csinos, egyszerű, háromnegyedes ujjú, rozsdabarna ruhát visel fekete harisnyával, mert annak ellenére, hogy ezt az évszakot nyárnak becézzük, hűvös van. Ha lennénk olyan kapcsolatban, hogy megtehetném, kézen fognám és a tiltakozása ellenére kierőszakolnék egy képet, amin mellettünk áll, de nem tehetem. Az agyamba éket ver annak az emléke, amikor elájult a karjaim között, előtte pedig amikor az arcomba vágta az ajtaját, és újra előszedem azt a régi cikket a Hazel nevű elrabolt kislányról.
Nem lehetett ő, nem, mert bár vannak furcsaságai, nem hiszem, hogy az a gyerek egy ilyen lánnyá tudott válni, mert hiszen Hazel mosolyog, a maga módján ismerkedik, barátkozik, iskolába jár, és biztosan volt már szerelmes is. Az a kislány viszont valószínűleg sosem tudta feldolgozni a vele történteket, képtelenség, hogy ő legyen az.
- Köszönöm - veszek nagy levegőt és szólok végül hozzá, amikor az utolsó családi kép is elkészül, Aria pedig elkezd nyűglődni, és az apja karjaiba kéreti magát. - Megkaphatom majd őket?
Döbbenten néz fel a gépéből, az arcán egy pillanat alatt milliónyi érzelem suhan át, zömében a meglepettség különböző fokozatai, végül aprót bólint.
Idétlenül vakargatom a tarkóm, mert szeretnék mondani neki valamit, olyat kérdezni, amire nem tud csak a fejével válaszolni, de semmi nem jön a számra.
- Gratulálok - szólal meg hirtelen, amikor már majdnem rászánom magam arra, hogy eloldalogjak.
- Köszönöm - derül fel az arcom, melyre válaszul az ajkai egy apró félmosolyra húzódnak. Már másodjára mondtam ezt a szót 1 percen belül. - Jól vagy? - bukik ki belőlem a kérdés.
Szeretném, ha tudná, hogy mennyire pocsékul éreztem magam az utóbbi időben, és csak arra tudok gondolni, hogy én rontok el valamit állandóan az akaratomon kívül, de ilyesmit nem közöl csak úgy egy normális ember, és nem is lenne jó húzás ezzel indítani ezt a rettentően
kezdetleges beszélgetést.
- Igen - pillant rám tétován, és mintha habozna, hogy mondjon-e még valamit, vagy visszakérdezzen, de végül egyik sem történik meg.
Annyira szeretném, ha tudnánk beszélgetni, ha nem csak én próbálkoznék folyton, hanem egy kicsit ő is, de néha már reménytelennek tartom ezt a helyzetet. Ha tudnám, hogy mi áll a viselkedése mögött talán képes lennék ahhoz alkalmazkodni, tudnám, hogy hogyan közeledjek felé, de így ez nem megy, mert minden próbálkozásom sorra kudarcba fullad.
- Beszélek Louisval és hamarosan elköltözök - szólal meg hirtelen, nekem pedig azonnal elkerekednek a szemeim. - Nem fair amit csinálok veled.
- Tessék? - szalad ráncokba a homlokom. - Miről beszélsz, Hazel?
- Arról, hogy jobb lesz, ha kihátrálok ebből az egészből. Én nem tudok a barátnőd lenni, Niall, csak a barátod pedig végképp nem. Elvállaltam ezt a fotózást, mert Mira megkért rá, de utána visszaadom a kulcsokat és lelépek. Nem akarlak kihasználni sem téged, se pedig a barátaidat, bántani pedig főleg nem akarlak.
Tátott szájjal, sokkosan nézek rá, az arcán látom, hogy minden szavát komolyan gondolja, ez nem csak arról szól, hogy feszegesse az idegeim. Hirtelen olyan dühös leszek rá, mint amilyen még sosem voltam, elfeledkezek róla, hogy egy templomban vagyok, hogy körbevesz a családom, és a barátaim, a hetek óta bennem növekvő feszültségbuborék felrobban.
- Jobb lesz? - harsogom. - Kinek lesz jobb? Neked? Nem az nem fair, hogy a legjobb haverom lakásában laksz, hanem az, amit velem csinálsz, Hazel! A pokolba is, miért nem jó neked semmi?!
Látom, ahogy az arca elfehéredik, hirtelen mindenki elhallgat és minket bámul, a szemem sarkából még látom is, ahogy anya először meglepődik, majd talán egy kicsit elszégyelli magát a viselkedésem miatt, és értetlenül kérdez valamit Zayntől, Mira arca pedig egy pillanat alatt kővé válik.
- Csinálj csak amit akarsz, nekem már rohadtul elegem van! - vágom a fejéhez, majd igénybe veszem az egyetlen lehetőséget, hogy most azonnal kiszabaduljak ebből a helyzetből, és ne kelljen hallanom a válaszát. Szapora léptekkel elviharzok a nyitott ajtó irányába, végül mégiscsak belerondítok ebbe az alkalomba, de amíg Mira utol nem ér nem tud foglalkoztatni a dolog, az egyetlen amit akarok, hogy minél távolabb kerüljek Hazeltől és az összes érthetetlen problémájától.
A legjobb barátom szokásához hűen egyetlen szót sem szól, csupán a törékeny testalkata ellenére erősen megragadja az ingem és visszaránt, csak akkor veszem észre, hogy sírok, amikor a nyakamba kapaszkodik és a hajamba túrva a saját vállában rejti el az arcom. Szorosan átölelem a derekát és dühtől rázkódva temetem még jobban az arcom a ruhájába és a hajába, remélve, hogy senki sem fogja meglátni a szememből csordogáló tehetetlen könnyeket. 
- Minden rendben - motyogja a fülembe, közben gyengéden simogatja a hátam.
- Elszúrtam - szipogom - tönkretettem Aria keresztelőjét.
- Dehogy tetted tönkre - mosolyodik el, a kezével lopva letörli az arcomon tanyázó vízcseppeket, és direkt úgy áll, hogy a templomból leselkedők ne lássák az arcom - aki tönkreteszi az én leszek, hogyha visszamegyek - mormolja dühtől villogó szemekkel.
- Jobb, ha hazamegyek - dörzsölöm meg az arcom.
- Nem - néz rám elkerekedett szemekkel - nem hagyhatod cserben a lányomat, Niall! Ez az egész miattad van, mert tudtuk, hogy szeretnél a keresztapja lenni, és mi is szerettük volna Liammel, ha az leszel, mert  fontos vagy nekünk! Nem hagyom, hogy hazamenj csak azért, mert ez a csaj nem látja, ami az orra előtt van! - a mutatóujjával megböki a mellkasom, bár normál hangerővel beszél hozzám mégis olyan, mintha kiabálna. - Nem engedem, hogy megint hazamenj, és a sebeidet nyalogasd! Ilyen közel állok hozzá, hogy bemenjek, és jól beolvassak neki - az ujjai között egy halszálnyi rést mutat - megteszem, ha nem szeded össze magad.
- Csillapodj le, Mack - túrok a hajamba - ott leszek, de én most indulok.
Szigorú arccal bólint, majd amikor elindulok, hogy megkeressem a kocsim utánam szalad, és még egyszer a nyakamba csimpaszkodik, hogy szorosan magához öleljen, abban viszont nincs igaza, amit a mellkasomba motyog, nem érdemlek Hazelnél jobbat, őt sem érdemlem meg.

 Hazel Clark

 Sosem éreztem még ennyire pocsékul magam, teljesen biztos vagyok benne. Az emberek engem néznek, és a fiút, aki az utolsó hozzám vágott mondata után sarkon fordul és elrohan, én pedig tátott szájjal, döbbenten nézek utána. Örülnöm kellene, mert úgy tűnik, tényleg elértem amit akartam, de a legkevésbé sem érzem boldognak magam emiatt, és ami a legrosszabb, hogy úgy tűnik, az emberek többsége engem sajnál, kivéve azokat, akik tudják az okát Niall kirohanásának. Érzem magamon Mira gyilkos pillantását, mielőtt a mellette álló testvére kezébe nyomná a fiát, és a legjobb barátja után nem rohanna.
Az összes többi emberrel együtt halálos csöndben nézem, hogy mi történik, amikor utoléri, azonban muszáj elfordulnom, amikor látom, hogy a fiú milyen elkeseredetten omlik a vállára és kapaszkodik belé. Én tettem ezt vele.
Lehajtom a fejem és úgy teszek, mintha valami fontos dolgom lenne, pedig csak remegő kezekkel kikapcsolom a fényképezőgépem és a beleteszem a táskájába, mielőtt elejtem, és ezt is tönkreteszem.
- Nem gondolta komolyan - összerezzenek, a mellettem álldogáló apró asszonyról szinte azonnal tudom, hogy kicsoda, hiszen pont ugyanolyan kék szemei vannak, mint a fiának, és a vonásaik is nagyon hasonlóak.
Nem tudom, hogy hogyan kellene válaszolnom, vagy hogy mit, és a torkomat egyszerre szorongatja egy idegen, és mégis nagyon ismerős érzés, úgyhogy csak aprót bólintok, és igyekszek nem nézni senkire sem, legfőképp nem hátra. Szeretném, ha megnyílna alattam a föld és elnyelne, de ez alkalommal úgy, hogy senki se találjon meg.
A hölgy óvatosan megsimogatja a hátam, biztos vagyok benne, hogy még mosolyog is egy kissé, majd magamra hagy.
Van egy bizonyos hangja a magassarkúban való dühös trappolásnak, ebből tudom, hogy mikor jön vissza Mira, Niall viszont nincs vele, és valószínűleg én vagyok az egyetlen, aki nem figyelt, és nem tudja, hogy hová tűnt. Minimum arra számítok, hogy ezúttal ő fakad ki, és kicsit sem visszafogva magát leordítja a fejem, amiért a kérése ellenére újra fájdalmat okoztam a legjobb barátjának, és talán ez csak azért nem történik meg, mert Aria torka szakadtából üvölteni kezd Liam kezében.
- Niall egy kicsit előre ment - mondja, miközben átveszi a síró gyereket. Úgy közli ezt, mintha minden rendben lenne, és nem is történt volna semmi, amiért tulajdonképpen hálás vagyok, mert az emberek mintha újra magukhoz térnének, beszélni kezdenek, és visszatér a zsibongás a helyiségbe.
Az emberek elkezdenek kifelé áramlani, azonban én nem érzem úgy, hogy velük kellene tartanom, ráadásul mindezek után bekéredzkedni a családi autójukba.
- Gondolom, szeretnél hazamenni - közeledik felém a tarkóját vakargatva Liam, látszólag kínosan érzi magát, és talán sajnál is.
- Igen - motyogom az orrom alatt.
- Zayn mindjárt elvisz, én nem tudlak, haza kell vinnem a családom - aprót bólintok, bár nem tudom, mennyire szívesen szeretnék beülni az említett fiú mellé, még úgy sem, hogy pont ugyanolyan rendes és kedves lehet, mint a barátai. - Sajnálom, hogy így alakult.
- Jobb így - húzom halvány mosolyra a szám - elküldöm a képeket, ha kiválogattam őket.
- Köszönjük - mosolyog rám derűsen.
- Mira nagyon dühös, ugye? - kérdezem csendben, és lopva vetek egy pillantást a lányra, aki higgadtságot erőltetve magára kifelé igyekszik, magához szorítva a még mindig keservesen síró kislányt.
- Majd megnyugszik, szüksége van egy kis időre, de minden rendben lesz, nem kell aggódnod - aprót bólintok, de képtelen vagyok a szemébe nézni. - Nem rád haragszik, csak azt hiszem, nem igazán tudja kezelni, hogy nem hullik minden Niall ölébe annak ellenére, hogy jobban megérdemli, mint itt bármelyikünk.
Mielőtt elmenne óvatosan, vigasztalóan megdörzsöli a felkarom és biztosít arról, hogy továbbra is szeretnék, ha velük tartanék Sydneybe, és ott is én fotóznék, én azonban már teljesen biztos vagyok benne, hogy nemet fogok mondani.
- Kész vagy? - lép mellém a tetovált srác, Zayn, miközben a barátnője Louis barátnőjével beszélgetve épp kivonul a templomból.
Aprókat bólintok, megigazítom a táskám a hátamon, és a kezemet a fényképezőgépemet rejtő tatyón pihentetve elindulok utána. Nem tűnik túl közvetlennek, kedves, de nem beszédes, ezt határozottan megállapítom, amikor a kezét a hátamra helyezve kísér az autójához, majd kinyitja előttem az ajtót. Örülök, hogy ilyen, mert nincs kedvem beszélgetni, az egyetlen amit igazán szeretnék, hogy végre hazaérjek, és elfelejtsem ezt a szörnyű napot.
- Biztos, hogy haza szeretnél menni? - a feltételezéseim ellenére szinte azonnal megtöri a csendet, amikor elindulunk.
- Igen - piszkálok egy kiálló cérnaszálat a ruhámból - azt hiszem, ez a legjobb döntés, amit most hozhatok.
Az utat figyelve bólint egy aprót, de az arckifejezéséből ítélve nem ért velem egyet, én azonban nem kérdeztem a véleményét, amit egyébként nem is közöl velem.
Csendben vezet, az ujjaival dobol a kormányon, talán egy dalt dúdolgat magában, míg én a karomon támaszkodva bámulok ki az ablakon és igyekszem kiüríteni a fejemet, hogy eltűnjön az a kellemetlen érzés, ami most uralkodik a belsőmben.
- Köszönöm, hogy hazahoztál - pillantok rá, amikor leparkol a ház előtt.
Úgy tervezem, hogy egyszerűen kiszállok a kocsijából és bemegyek, de ezt keresztbe húzza azzal, hogy amint kinyitom az ajtót és kiteszem az egyik lábam az autójából újra megszólal.
- Tudod, talán adhatnál neki egy esélyt - egy pillanatra behunyom a szemeim, csak ezután nézek rá. Talán az a terve, hogy ő megmondja nekem, amit Liam, vagy sokkal inkább a felesége nem tett meg, de a hangja nem rosszindulatú, és az arcáról is kedvesség árad, segíteni akar. - Egyszerűbb lenne, ha engednéd magadnak, hogy megismerd, és csak azután döntenéd el, hogy akarsz-e tőle valamit, magadat és őt is megkímélnéd.
Bólintok, tudom, hogy igaza van, de neki arról fogalma sincs, hogy miért nem tehetem, hogy mi nem engedi, hogy megtegyem.
Anélkül sétálok be, hogy visszanéznék rá, ő azonban addig nem hajt el, amíg be nem megyek, és tudom, hogy figyel. Talán azon tűnődik, hogy mégis mi az, ami felkeltette irántam a barátja érdeklődését, és ezt én is igazán szeretném tudni, de már felesleges lenne, hiszen elértem amit akartam, valószínűleg sosem látom viszont Niall Horant.

8 megjegyzés:

  1. Drága Nessa!
    El sem tudom mondani, hogy mennyire lenyűgöztél, már megint. Nagyon aranyosnak találtam először a keresztelőt, főleg amikor Niall vigasztalta Noah-t. Az örömöm mondhatni csak fokozódott, mikor a képbe került Hazel is, viszont hiába reménykedtem abban, hogy a kis párocskánk szóba elegyedik egymással, pont az ellenkezője történt, ami megdöbbentett.
    Zaynt viszont imádtam, nagyon remélem, hogy neki sikerül pontot tenni ennek a bonyolult kapcsolatnak a végére, vagy legalább valami jobb irányba terelni őket, ahogy azt is remélem, hogy Hazel a következő keresztelőn is ott lesz.
    Istenem, annyira csodálatos vagy, és az is, amit hétről hétre összehozol, hogy nem találok rá szavakat. Imádom! <3
    Borzasztóan várom a következő hetet, hogy megtudjam a folytatást!
    Nonci.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszett. <3 <3

      Törlés
  2. Drága Nessa!

    Egyszerre sírok és nevetek, boldog vagyok és bosszús, legszívesebben pofán vágnám Niallt, Hazelt, és babusgatnám Ariat és Noaht, mert ők legalább cukik, és korukhoz méltón viselkednek.
    Ne értsd félre, imádom a részt, minden sora egy kincs, egy csoda, de amikor Hazel beközölte ezt az egész elköltözősdit, meg "hagyj már békén Niall" dumáját, olyan érzésem volt, mint akinek a nyakába borítottak egy vödör jeges meg egy vödör forrásban lévő vizet. Annyira meglepett ez az egész, és persze fájt Niallt szomorúnak képzelni, dühösnek, mindemellett még minidg ott él bennem az, hogy talán Hazel AZ a Hazel, akiről a cikk szólt. Sajnálom őt, szörnyű, de mégsem érzem indokoltnak, hogy egyik pillanatról a másikra kiborítsa Niallt. A félreértések elkerülése végett pedig, nem védem őt, ő is hülye, aiért kikelt magából egy templomban de az a helyzet, hogy én ezért imádom ezt a történetet már most annyira. Már ez előtt is tudtam, hogy valószínűleg az fog meg minden blogodban, hogy sosem túl egyszerű a helyzet, és imádom kivárni, mi lesz egy-egy ilyen, és ehhez hasonló megdöbbentő rész következménye, és most is nagyon várom, mi lesz ez után. Nem remélek semmit, mert jelenleg csak ülök, izgulok, és elolvasom még legalább ötszázszor a végét, hogy megbizonyosodjak, tényleg vége van.

    <3
    xx Lu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lu! <3
      Nagyon köszönöm, örülök, hogy ilyen reakciókat válthattam ki belőled ezzel a résszel. :)

      Törlés
  3. Heló, Nessa =)
    Elöször is bocsánatot szeretnék kérni, hogy eltűntem, de gondolom rájöttél hogy vissza is tértem. :')
    Éédes istenem, szegény Niall és Hazel. Komolyan mondom, nem is tudom kinek az oldalára álljak. Annyira örülök neki, hogy ezt a "világot" folytatod, mert imádom a Liam-Mira párost, és kicsit nehezebb lenne beleszokni abba hogy egy új történettel kellene kezdeni. De istenem, Nessa egyszerűen lenyűgözö, ahogy fogalmazol, ez nem tudom hogy miböl jött, de mindegy is. Nem is tudok már mit mondani, csak azt hogy nagyon várom a jövöhetet, remélem hamar hozod a kövi részt *--*
    Réka ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ugyan már, nincs semmi baj!
      Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy ezt mondod.

      Törlés
  4. Drága Nessám!
    Hétről hétre tűkön ülve várom, mikor publikálod a következő rész! És ahogy az eddigiek ez a kedvenc részeim közé került.
    Olyan nyugis résznek indult. Oda meg vissza vagyok a Hemmings-Payne gyerekektől! Egyszerűen imádnivalóak. Niallerből pedig egészen biztosan remek keresztapa lesz. Aztán jött a bumm. Hatalmas zűrt kavartál Niall kifakadásával. Teljesen megértem, valószínüleg én is így reagálnék. De akárhogyan töröm a fejem, nem jövök rá Hazel miért mondta ezt...
    Kíváncsian várom a folytatást. Fantasztikus rész lett! Imádom, imádlak!
    Puszi és nagy ölelés <3
    Luca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lucus!
      Nagyon szépen köszönöm, rettentően örülök, hogy tetszett, és hogy sikerült meglepnem téged. <3

      Törlés